Brev:
Kamillete til dreng på 2 mdr.
31. maj 2023
Alder:
2 mdr.
Kamillete til dreng på 2 mdr.
Hejsa Helen
Jeg har en dejlig dreng på 2 mdr, som jeg ikke har kunne amme, og han får derfor flaske. Han drikker sit behov for mælk, og tager rigtig meget på. Han vejer allerede 5800 gram, og vejede 3540, da han blev født, så han mangler ikke noget. Efter at vi gik over til flaske, så har han bare virket til at trives.
Han kan dog godt blive meget urolig om aftenen, og min søster, der har en dreng på 14 år havde gode erfaringer med at give kamillete. Jeg vil derfor spørge, om det er okay at tilbyde ham en flaske kamillete om aftenen, hvis jeg sikrer, at han stadig drikker den mængde mælk, som han har behov for?
Tak,
Isa